جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن قطره ای صادراتی + بهترین قیمت

لوله پلی اتیلن قطره ای صادراتی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت آبیاری است و این لوله ها به دلیل ویژگی های خاص خود، انتخابی ایده آل برای سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی هستند.

.

.

لوله های قطره ای پلی اتیلن، جزو لوله های دریپر دار و یا قطره چکانی محسوب می شوند و این لوله ها برای جریان دادن آب به گیاهان، از طریق یک سری راهکارهای فنی بسیار پیچیده استفاده می کنند.

این سیستم ها به طور خاص در مناطقی با منابع آب محدود و نیاز به کاهش مصرف آب در کشاورزی بسیار مفید هستند و مشخصات فنی این لوله ها به صورت دو نوع متفاوت به نام های PELD و PE-H عرضه می شوند.

این مشخصه ها مربوط به خواص فیزیکی و شیمیایی مواد استفاده شده در ساخت لوله است که در نهایت به کارایی و کیفیت عملکرد لوله تاثیر می گذارد و یکی از ویژگی های بارز لوله های پلی اتیلن قطره ای، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی آبیاری است.

این لوله ها قادر به مقابله با فشار و درجه حرارت بالا و پایین، مقاومت در برابر اشعه UV و مواد شیمیایی هستند که در آب وجود دارند. سایز لوله های پلی اتیلن قطره ای در آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی، به عرض 16 میلی متر است و این لوله ها عموما به صورت چند لایه بوده و قابلیت چکش بندی را دارند.

..

.. همچنین، این لوله ها قابلیت تنظیم آبیاری به صورت قطره ای را نیز دارند که باعث کاهش حجم مصرف آب و بهره وری بهتر در کاشت و برداشت محصولات می شود و با توجه به کیفیت بالا و قابلیت صادراتی این لوله ها، صنعت صادرات این محصول به کشورهای مختلف دنیا در حال رشد است.

لوله پلی اتیلن قطره ای صادراتی، به دلیل ویژگی های فراوانی که دارد، بازاری بسیار پررونق و جذاب برای کشورهای صادرکننده است و این لوله ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، در صورت رعایت استانداردهای کیفیت، مقاومت بالا و عمر طولانی دارند.

یکی از مزایای این لوله ها این است که به راحتی قابل نصب و تعویض هستند و با توجه به ساختار و وزن سبک آنها، حمل و نقل ساده تر و هزینه کمتری را به همراه دارند و همچنین در هنگام نصب، نیازی به ابزارهای خاصی ندارند و به راحتی قابل انعطاف پذیری و ترازکردن با زمین هستند.

... لوله های پلی اتیلن قطره ای با استفاده از سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای، به شکل مستقیم آب را بر روی ریشه گیاهان تخلیه می کنند و این باعث می شود تا آب بهینه تر توزیع شود و نیاز آبی هر گیاه به بهینه ترین حد خود برسد.

همچنین این سیستم، بهره وری آب را افزایش می دهد و کاهش قابل توجهی در هدر رفت آب در راه آبیاری دارد و جهت صادرات این لوله ها به کشورهایی که به منابع آب محدود دسترسی دارند و نیاز به سیستم های آبیاری با بهره وری بالا دارند، کار کردن با نمایندگان محلی و اهداف بازاریابی مستقیم، از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین صادرکنندگان باید به تحقیقات بازار، مطالعات کشاورزی و نیازهای مشتریان خود توجه کنند تا بتوانند محصولات خود را با استراتژی های مناسب و بهینه به دست مشتریان خود برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *