جستجو کردن

خرید لوله آبرسانی پلی اتیلن ارزان + بهترین قیمت

لوله‌های پلی‌اتیلنی ارزانتر از سایر مواد اولیه مورد استفاده در لوله‌های آبرسانی مانند فولاد و PVC هستند از این رو استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلنی منجر به کاهش هزینه پروژه‌های کشاورزی یا صنعتی می‌شود.

.

.

یکی از ویژگی‌های مهم لوله‌های پلی‌اتیلنی آبرسانی، انعطاف‌پذیری بالاست و به دلیل ساختار پلی‌اتیلنی که از چند لایه تشکیل شده است، این لوله‌ها قابلیت انعطاف و پیچش را دارا می‌باشند.

این ویژگی به آن‌ها امکان بخشیده است تا در مناطقی با شرایط جغرافیایی دشوار استفاده شوند و مقاومت بالایی داشته باشند و لوله‌های پلی‌اتیلنی از مقاومت بالایی در برابر نفوذ عوامل خارجی برخوردار هستند.

آن‌ها مقاومت زیادی در برابر عواملی نظیر اشعه‌ی خورشید، تغییرات دمایی و شیمیایی‌ها (نظیر اسیدها و بازها) دارند و این ویژگی باعث می‌شود که لوله‌های پلی‌اتیلنی برای مصارفی از قبیل منابع آبیاری، نقل‌وانتقال آب و مواد شیمیایی، یا راه‌اندازی شبکه‌های آبیاری و صنعتی مناسب باشندو با توجه به همه این ویژگی‌ها، استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلنی در تأسیسات آبرسانی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تضمین کیفیت آبرسانی می‌شود.

..

.. در عین حال بودجه‌ی مناسبی صرف نگهداری و تعمیرات این لوله‌ها نموده شود زیرا با توجه به کارکرد داخل زمین و در معرض شرایط مختلف آب و هوایی و مکانیکی قرار گرفتن، در صورت عدم دقت در نگهداری، ممکن است مشکلات احتمالی را تجربه کرده و هزینه‌های بیشتری را برای تعمیرات داشته باشیم.

در نتیجه لوله‌های پلی‌اتیلنی ارزان برای آبرسانی به دلیل مزایایی نظیر انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت در برابر عوامل خارجی و کاهش هزینه قابل توصیه هستندو با ادغام صحیح این لوله‌ها در سیستم آبرسانی، می‌توان عمر مفید طولانی‌تری را برای این سیستم‌ها تضمین کرد.

علاوه بر مزایای مذکور، لوله‌های پلی‌اتیلنی ارزان دارای وزن سبکی هستند و این ویژگی به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و نصب آن‌ها کمک می‌کندهمچنین، نصب و اتصال این لوله‌ها نسبتاً آسان است.

بنابراین نیاز به تجهیزات و تخصص خاصی برای نصب آن‌ها نیست و لوله‌های پلی‌اتیلنی از دو نوع بافت ساخته می‌شوند: بافت چند لایه و بافت تک‌لایه که لوله‌های بافت چند لایه از لایه‌های پلی‌اتیلن متعدد تشکیل شده‌اند که هر لایه به عرض مشخصی برای تماس با آب و عوامل خارجی طراحی شده است

... این نوع لوله‌ها قابلیت جلوگیری از اختلالاتی نظیر خثیان و ترکیدگی را دارا هستندو لوله‌های بافت تک‌لایه که معمولاً برای کاربردهای کوچکتر و مصرف خانگی استفاده می‌شوند، ارزانتر و سبکتر هستند.

لوله‌های پلی‌اتیلنی همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار آب دارند و طبق استانداردهای بین‌المللی، این لوله‌ها قادر به تحمل فشارهای بالا هستندبنابراین در تأسیساتی که با فشار آب بالا مواجه هستند، استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلنی مزیت‌هایی از جمله کاهش ریسک خرابی و نشتی آب را به دنبال دارد.

این لوله‌ها از طول عمر طولانی برخوردار هستند و ماده پلی‌اتیلن مقاومتی بالا در برابر فرسایش و خوردگی دارد و باعث می‌شود لوله‌ها تحت تأثیر عوامل خارجی به مدت طولانی بدون خرابی و UV پایدار باقی بمانند.

در نتیجه استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلنی آبرسانی ارزان علاوه بر کاهش هزینه‌ها، همچنین باعث افزایش عملکرد و عمر مفید سیستم‌های آبرسانی می‌شود و با توجه به مزایا و قابلیت‌هایی که این لوله‌ها ارائه می‌دهند، آن‌ها به عنوان یک گزینه اقتصادی و کارآمد در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *