جستجو کردن

قیمت و خرید لوله آبیاری پلی اتیلن باکیفیت + فروش ارزان

لوله های آبیاری پلی اتیلن از جنس HDPE (High Density Polyethylene) ساخته می شوند و این جنس مواد اولیه برای تولید لوله های آبیاری انتخاب شده است به دلیل ویژگی های برجسته ای که دارد یکی از ویژگی های مهم لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری بالا است.

.

.

به علت انعطاف پذیری مطلوب این لوله ها، می توان آنها را در مسیر انتقال به جایی که نیاز به خم شدن دارد، خم کرد و مسیر خط لوله را تغییر داد و این ویژگی باعث می شود که نصب و انتقال لوله های آبیاری پلی اتیلن به سادگی انجام شود و نیاز به اتصالات و سهمیه های بسیار کمتری داشته باشد.

همچنین لوله های پلی اتیلن دارای مقاومت بالا در برابر فشارهای بیرونی هستند و این به این معنی است که می توانند با فشارهای بالا مانند فشار آب در داخل لوله و فشار خاک بر روی آنها، سر و کار کنند.

این ویژگی باعث می شود که لوله های پلی اتیلن بتوانند تحت فشار بالا آب را به مناطقی که نیاز به آبیاری دارند، منتقل کنند و علاوه بر این لوله های پلی اتیلن دارای عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به لوله های سایر جنس ها هستند.

..

.. به دلیل مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی، سایش و خرابی، می توان انتظار داشت که این لوله ها برای مدت طولانی و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر قابل استفاده باشند.

این ویژگی باعث می شود که هزینه های نگهداری و تعمیرات کاهش یابند و در نتیجه هزینه های کلی نیز کاهش یابد در نهایت استفاده از لوله های آبیاری پلی اتیلن باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

به دلیل خواص ضد خروج آب و ضد نفوذی این لوله ها از میزان ناچیزی آب در طول خط لوله سیستم آبیاری از بین می رود و این موضوع منجر به صرفه جویی در مصرف آب، افزایش بازدهی سیستم آبیاری و حفظ منابع آبی می گردد.

... در نتیجه لوله های آبیاری پلی اتیلن با کیفیت بالا، برای استفاده در سیستم های آبیاری به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت در برابر فشارهای بیرونی و عمر مفید بیشتر، توصیه می شوند.

با توجه به این ویژگی ها، لوله های پلی اتیلن می توانند یک انتخاب مناسب برای عملکرد بهینه سیستم های آبیاری باشند همچنین لوله های آبیاری پلی اتیلن همچنین دارای خواص ضد UV (مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش) هستند.

این به این معنی است که این لوله ها قادرند در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه UV حفاظت شوند و در طولانی مدت از تغییر رنگ، تخریب و کاهش عمر مفید جلوگیری کنند.

این ویژگی بسیار مهم است زیرا لوله های آبیاری به صورت مستقیم در معرض تابش آفتاب قرار دارند و برای استفاده در مناطق با آب و هوای گرم و خشک بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *